Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Never Stop Loving You


Wheeeeeeeeeeeeew ~~~
Assalamualaikum&hi readers :)

Hari yang memenatkan serta memuaskann (: Welaaaoweii , mesti korang fikir lain -..- dont be lah . Korang fikir eh . Scha balik je sekolah naik bukak lappy main dgn Taniaa im semua membe tanya number akif xD Watahell , semua takde . So , terpaksa lahh scha tebalkan muka nie and try im nazri -^^- Yeay , dpat pung . Thanks nazri (: And then , deal balik dgn akif . Okay , siap-siap . Pukul 3 gerak sekolah . Dlm perjalanan pergi sekolah nampak AM xD Pape tahhh , nyemak lah kau . h i h i , tade lah . Kay smpai jee akif parking beskal diaa .Tetiba pak guard tu tanyaa . #ey , nie bawak gitar-gitar nie nak pergi mana ? Akif ckp kitorg nak practice . So , pakcik tu ckp ohh okay :) Dia suruh duduk kat situ sebab luas sikit . Baik pulak pakcik tuh kann . Kitorangg practice practice india kat depan kitorg tuu usha je kitorg . Pastu tunjuk thumbsup . Aku dh segann . Suddenly hujan pulak . Terpaksa lah beralih ke canteenn. Lepak canteen time tu budak-budak form 1 rehat . Sebelah scha ada syafik (: Lama xlepak dgn diaa . Huhu , time aku nyanyi tak habes-habes #wui , sdap ah sore kak scha . xD Then nak masuk kelas tu #Giladohsebijiksuarats . hahaha , mcm apa je kau dik (; Hujan berhenti , kitorg still practice . Tetibe hujan sangat lebaaaaaaaat kay! Apa lagi jam pun dh pukul 5 . Kitorg pun gerak lah balik . (: h i h i , penat kan (:

Ohh , mengikut post aku yang niee http://awwchak.blogspot.com/2011/10/kan-aku-dh-minx-maaf.html . Tadi , aku f2f dgn diaa . Dia ckp dia memang dh lama maafkan aku . Tapi diorg yg lebih-lebih (: wei , sorry lah kay . Korang tapayah nak kecoh sangat . Aku tau korang syg dia . Tapi , korang kene beljar main ur own bussines okay (: Watahell !
Told by :> ,Scha
0 comments

Older Post | Newer Post