Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Never Stop Loving You


That day :)

Okaay , sorry bit late update bout kitorang punya competition dekat cheras rituu . Okaay  . Scha bangun siap-2 semuaa . Gerak pergi sekolaa . Woaah , dengan baju cantik-2 bagai . Semua orang usha je en . Takpee . Cari kawan , then masuk bas . Perghh , dpat 8 ringgit . Kau hadee ? Haha , xde kan ? Lahaai , gurau jee :) Lepastu , dlm bas aku dh menggila -_- Dengan jogetnyaa nyanyi nyee . Tidur nyee bagai . Pening kepalaa dlm bas sebab pakcik tu bukak siaran radio mcm pfft :) Haha , kelaka jee doh . Okaay , dah sampaai . ^_^ Xcited gila ah . Jejak jee dlm kolej tu tetibe Acid dgn Din jln dgn aku . Bedol punyaa Din dia suruh aku bawak gitar dia . Dengan baik hatinya aku . Tolong dia kan . Okaay , smpai dekat dewan tuu . Duduk , serious dupdapdupdap . Semua nyee bestt . Sampai turn Acid , Scha cuak gilaa ah . Tapi , alhamdulillah suara dia best ! :) Untung Mieyra si amoy tuu . Hihokk x) Then , tetibe Din duduk dgn Scha . Peghh , budak nie memang nak kene . Dia buli Scha kawkaw dohh . Segan Schaa -________-  Dia buat Scha mcm adik-2 dia jeee . Bengang jugak lha kan . Tapi , sabar jee . Banyak kali jugak kene lempang tumbok segala . Tapi mamat tu xtakut --' Okaay , tetibe nama sekolah kitorang pulak makcik tu sebut kan . Aiyaak , dengan pening nye semuaa . Kena jugka lha naik pentas . HAHAHAHAHAHAHA , berspahh semua nyanyi . Dah lha Scha pening duduk dpan lampu dpan mata . Heh , kerut-2 dahi Scha --' Buat segan jee . Serious bersepahh duh . Scha dah naik segan duduk depan en . Tapi , watlek je ah . Okaay , alhamdulillah habes dah kitorang prform . Turun dari stage rasa nak pengsan xD HAHA , taktipuu woo . Okay diorang dh masuk dewan tu balik . Scha punya frust Scha turun naik tangga dari tingkat 1 until 4 beberpa kali xD haha , seronok jugak actually . Nasib baik tak kena maki dgn awek tuu . x) Scha penat and terus masuk dewan tuu . Tetibe rasa mcm nak cry cry . :D Ckp dekat Chia nak keluar pergi tandas but actually i want to be alone . Sibok jeee Din tanya jugak nak kemana . Scha ckp lha nak ke tandas :) 


Scha lepak dekat tangga tuu . Haih , mcm nak nangis jeee . Well , mcm abang sharul ckp ah . Scha nie abit keras xD Scha bajet cool nyanyi mcm orang giloo dekat tangga tu . Tetibe chia and din datang . Duhaaai , sorry buat korang risau yeee :) Chiaa pergi balik dkat dewan sbb dia kata nak ckp dekat melisa yg Scha okay . Hee , din sibuk teman aku xD Takdelaa . Actually Scha syukur dia ada . Dia bnyak gak ah cecite dkat Scha . Buat Scha dpat mood balik . :) Thanks budak! Hahaha , dia cerita bout heiddy . Haha , :) Comel jeee . Then , melekat je lha kitorang smpai balik tuu . Dlm bas lepak dgn diaa . Tak habes-2 buli aku jugak . Tak thn aku . Terus aku lepak belakang :) Haha , kelakar gilaa duh . Akif , Chuan and Awang xhabes-2 dgn wiggle wiggle xD Lawak gila vavik aaa . Then , smpai sekolaa :) 


Lepak kejap , masa nak balik tuu Acid ada ckp something . Serious , terharu gilaa aku dengar bhai! :') Nak nangis akuu time dengar dia ckp tuu . haha , bengong betul . Sikit-2 nak nangis --' K actually tuu je . Serabut gila kan cerita aku . Cuz , dh lama xupdate . :D Sengal , k ah beboi!
Told by :> ,Scha
0 comments

Older Post | Newer Post