Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Never Stop Loving You


Few hours lagi nak sekolah TT___TT
Assalamualaikum&Hi

Hello earthling , lagi beberapa jam je ni nak masuk sekolah. Haha , takut tak takut tak? Pfft TT_TT. Scha rasa Scha memang tak tidur lah kot. Takut laaaaaaaaah~ lol mesti korang pelik asal Scha takut kan kan ? Am I right ? Actually takut tu tak sangat just nervous je lebih . Hee , harap dapat masuk kelas sama dengan kawan Scha . Irsyad , Jah , nabeel , tika semua laaaah! And paling nak sama is Irsyad . Dia kan memang penyanyi duet dgn aku dalam kelas XD lol . Haha , nanti takde dia mesti sunyi doh . Hahaha , lain macam je -..- Korang jgn salah faham . Aku anggap dia bestie lah . Jangan nak fikir bukan2 sangat lah . Hihihihi , oh yaa . Apa tah cerita kawan2 aku yang dekat Sri Utama .. Ada yang ckp nak masuk Vokay sini . Alaahaai , masuk sinid ah lah weh . Senang sikit nak lepak dgn aku . Stay rumah aku punboleh . Weeeeeeheee~~ Hahaha , ada kawan nanti . Ngeee , okayy . Dah pukul 4 still taknak tidur . Sebab takut tak bangun esok pagii . lol ! Mak pun tak tidur tuu . So , mcm biasa pukul 4.30 tengok 605 . Disney Channel . Cerita best weh . Hewwhew . Korangg mesti tengah tidur kan kan ? Untunglah boleh tidur -.- So Scha nanti pukul 6 mandi2 siap semua . Dah wangi2 . Pergi bawak Tania bersiar2 kejap . Then dengan muka tak boleh bla ni pergi sekolahh dengan mata kuyu . Hehe , lagi bagus camtu takde fikir kawn sngat . Fikir nak tidur jee . Heee . Tak gituww haa fellas ? Eceyhh , kay lah . Bebaii . Assalamualaikum ..
Told by :> ,Scha
0 comments

Older Post | Newer Post